Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 jeg er i uke 39 nå,jeg er slank og har en liten mage,jeg har ikke et eneste strekkmerke på magen,men har fått på begge puppene (?),synes det er kjempe rart siden puppene mine er veldig små,og huden er jo ikke stram der sånn som på magen..fatter det ikke,trodde jeg var heldig som slapp unna strekkmerker,men neida..de kommer på den plassen jeg minst venter det,noen andre som har opplevd dette?,eller noen som kan forklare meg hvorfor?har bare gått fra B 75-til B 80,altså så har ikke puppene mine vokst sååå mye..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 jeg og var tynn hehe.. nå har jeg gått fra 75a til 75c.. strekkmerker så det holder både på pupper og lår.. blæh..jeg er bare 28 uker på vei hehe. jeg har ikke fått på magen jeg heller av en eller annen grunn.. hmmm ( enn så lenge da)
Axus' girlfriend Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 hvorfor det er sånn kan jeg ikke fortelle deg. Kanskje er vi mer utsatt for å få strekkmerker på enkelte steder? Jeg har heller ikke fått strekkmerker på magen og den har jo strekt seg mest av alt gjennom svangerskapet så klart. Men jeg har oppdaget noen små strekkmerker på rompenstompen og lårene - som også er området jeg fikk strekkmerker under puberteten. Så de blander seg godt inn der, hehe:)Heldigvis ingen som skal se på dette området, så om det ikke kommer på magen er jeg kjempe fornøyd. Blir spennende å se sluttresultatet:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 har også det sånn, ikke fått noen ting på magen, men på puppene. men mine pupper vokste veldig mye i 1 trimester, men har stoppet opp nå. så trur det var det som skjedde med meg, de vokste veldig fort, men magen har kommet mye seinere...helt greit å ikke ha på magen, noen få på rompestompen her og....så vi får se hvordan det går..hehe..kommer jo noe vakkert ut av alt dette da:) får tenke sånn
mai mammaen til to Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 det kan ikke være det at man har tynnere hud eller noe på puppene i forhold til magen? at huden på magen tåler litt mer strekk på en måte? ikke vet jeg.. har ikke fått strekkmerker til nå i dette svangerskapet... og ingen sist.. håper det ikke kommer noen nå på slutten heller
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Det er mulig å klø på seg strekkmerker. Kan det være du har klødd litt hardt (med negler) akkurat der? Det gjorde jeg sist jeg var gravid, ble så lei av kløing og tenkte at jeg bare skulle klø hardt for å få det bort - og klødde på med fire fingermerker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå