Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 ...fikk mensen i dag. Da betyr det jo at hvis det klaffer for oss nå den første måneden, så kan det jo hende det blir desemberbarn. Og det vil jeg ikke. Men jeg tror ikke jeg gidder å begynne på et nytt brett med p-piller igjen. Hvor stor tror dere sjansen er for at jeg blir gravid før april? Hehe! Det er jo ikke lett å si, men jeg lurer på hva dere ville ha gjort. Ville dere ventet en mnd til for å være sikker på at det blir 2009-barn?
Lindus85 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Det er vanskelig å si, men hvis du syntes det er veldig dumt med desemberbarn kan dere jo bare bruke kondom denne mnd. Personlig har jeg prøvd å bli gravid siden mai 07 og hatt en SA så det kan absolutt ta litt tid før alt klaffer... Lykke til!!
kaffeplante Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 du kan aldri være sikker på det da må du hoppe over noen mnder.....vi hadde termin 15.mars og fikk desemberbarn...11.desember.... så om det er så stor krise å få et desemberbarn så bør du vente så du er helt sikker.....
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Det er jo ikke krise, og jeg vet jo at barnet kan bli for tidlig født også, men vil likevel helst ha på nyåret enn i desember. Det er jo så klart bare å bruke kondom en mnd ja..... Hehe, dumme meg hadde ikke tenkt på det engang. Lenge siden sist! Hehe!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 HEI, Har selv prøvd siden mai 07, så tror ikke det er så veldig stor sjangse for at du blir gravid på 1 forsøk, men som sagt det har jo hendt ;o) Spørs også hvor lenge du har gått på pilla, lykke til vertfall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå