Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pleier å bytte nick etter årstider jeg, er ikke her hver dag, så er nok ingen som husker meg likevel (tror jeg)

nå er det vår, og jeg er nyforelska, så da passer det bra. (har vært sammen med gubben i 11 år)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min jakter seler.

Jeg spiser dem. Og er gift med selfangern.

Altså: selfangerkjerringa.

 

Ikke lenge siden jeg måtte gå fra nicket jeg har hatt siden jeg starta her i 2003 :( Men mitt tidligere nick ble for lite anonymt etterhvert.... så takk til mayaya for fantasifullt nick-forslag :)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Jeg er en liten rebell, og har en"soggy bottom baby" =)

Skrevet

det sier seg selv egentlig hvilken mening nicket mitt har. Men før jeg ble gravid igjen har jeg aldri hatt nick som har betydd noe spes.

Skrevet

Tja, mitt trenger vel ingen forklaring=)

Skrevet

Da jeg ble gravid fikk jeg jo "sommerfugler" i magen :)

Og så er jeg selv født på sommeren. 78 er året jeg er født.

Skrevet

Newton er gutten min er to grunner til at han er "Newton" og de som kjenner oss litt vet.

Prinsessen på erten er lillemor. Hun er ei herlig jente, snill og god, men .. hun liker å ha det svært komfortabelt og lar seg slett ikke pirke på nesen.

  • 4 uker senere...
Skrevet

Dytter denne jeg, for jeg syns det er litt gøy å se på nickene deres å prøve å tippe hva de betyr. Og nå får jeg se om jeg har rett :)

Skrevet

Lillemor er det sambo har kalt meg i 8 år snart, og nurket er lille godbabyen min.....

Skrevet

Nicket mitt er et kallenavn med bakgrunn i det gamle nicket mitt, som jeg har fått av en annen bruker her inne. Og så er jeg gravid igjen, da!

Skrevet

Fordi jeg ELSKER softis! :D

 

Het Ina&Isac før, men synes det var kjedelig... Jeg er Ina og Isac er min sønn ;)

Skrevet

Min sønn så lenge på meg en dag jeg stod på badet, etter en stund kom det litt tørt fra gutten: mamma, det er ikke struttepupper du har!! Nå som nr tre er kommet, er puppen ofte fremme. Det hender han forsatt minner meg på at puppene ikke strutter lenger:-)

 

Også er det en liten "takk" til Jan Thomas som sier at amming ødelegger brystene. Har jo ammet tre så kan kanskje bare legge meg med å dø;-/ Pøh!!! Det går an å være fornøyd meg seg selv fordet!!!

Skrevet

Jeg digger havaianas-flipp-floppene, skulle ha gått i dem hele året, men med 90% surt vær og vinter i min hjemby så går jo ikke det så bra....

Skrevet

Har ikke noe forhold eller tillagt noen spesiell mening til nicket annet enn at det er en barnetv-figur, og det passer jo ganske bra her egentlig.. :o)

Skrevet

nicket mitt er i grunnen inspirert av min brors to hamstere som het stinky og poopy - men vi har brukt å kalle ungen vår for stinky (av grunner jeg sikkert ikke trenger å utdype), så da ble det stinky og poopy

Skrevet

en del av etternavn og Thalie er jenta mi :)

Skrevet

Fordi jeg både spiller og tar det piano ;-)

Skrevet

Den gangen jeg skulle finne på et nick, så var det tilfeldigvis kakao i koppen jeg hadde ved siden av meg. Det er leeeenge siden, og jeg har holdt fast ved nicket mitt (i motsetning til mange andre nick-skiftere...). Men det skal sies at jeg ikke er noen storforbruker av kakao, altså, jeg drikker nok mye heller både te og ikke minst kaffe. :-)

Skrevet

fordi jeg er en litt vimsete og klomsete person.. har ei jente som er født i -06 og prøver på nr 2.. :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...