Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Håper noen kan komme med noen ordentlige kommentarer ;p Er ei jente på 21, som prøver å bli gravid med sin kjære. Men jeg synes det er så fælt, fordi jeg ser så "ung" ut. Ser vel ut som en 17-18 åring.... Kommer til å få så mange stygge blikk .. Hva tenker dere når dere ser unge mødre..?? som ser ut som 17-18...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Hei.. er 20 år, og ser ikke spesielt gammel ut selv da.. men men, får ikke stygge blikk for de da! !!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Så bra hehe... Kunne gjerne ha tenkt meg å sett ut som 21, men men..kommer vel med tiden det og.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Det der er jo et luksusproblem.. Når du blir eldre er det faktisk bare positivt!! Jeg er snart 29 år og fram til i fjor ble jeg spurt om leg. når jeg skulle kjøpe øl, og jeg må alltid vise leg når jeg skal på by`n.. Og jeg ELSKER det =) Jeg lever leeeenge på det=) Jeg var på gjenforening med u-skolen for 3 år siden, og jeg var sjeleglad for å se ung ut, for det var mange der som så eldre ut enn vi var, og det må da være mye verre!! Da jeg begynte i ny jobb i fjor, var det ingen som trodde på at jeg var 28 år og har 2 barn.. De fleste tippet på 22 år, og de ble veldig overrasket over at jeg nærmet meg 30.. Vær glad for ditt unge utseende, du! Jeg skjønner jo at du gjerne ønsker å se eldre ut nå i din alder, men det spiller vel ingen rolle?? DU vet jo selv hvor gammel du er, så hva andre mener skal du gi blanke f*#n i (",) Jeg fikk selv barn som 20-åring og det var ingen som kommenterte det, eller ga meg stygge blikk.. Vis heller hvor moden du er, det teller mer enn alderen din.. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 *smiler* Jaa, du har jo selvfølgelig helt rett :-) Takk for at du tok deg tid til å svare. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Bare hyggelig!! Jeg var helt lik deg før, foreldrene mine mener jeg har vært 25 år i 10 år nå.. hehe.. Da jeg ble 23 år, så begynte jeg å ni-holde på ungdommen, gikk plutselig opp for meg at tiden fløy så alt for fort .. hehe.. Lykke til med din kommende graviditet (",)
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 jeg var 16 når jeg var gravid første gang, ser ganske ung ut. fikk ingen stygge blikk, så bare slapp helt av tror ikke det er noen fare for det
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Slapp helt av HI. Jeg er 29 og fram til jeg var 26 såg jeg ut som en liten rævunge. Da slanket jeg vekk det meste av bollekjakene og fikk et litt mer, hva skal jeg si, damete utseende. Men blir innimellom fortsatt spurt etter leg. hvis jeg er på polet og skal kjøpe vin. Var som denne andre 29 åringen her på klassefest for litt siden og det var helt fantastisk å være en av de som fortsatt såg ung og fresh ut. Så ikke bekymre deg, alder er jo bare et tall, det er hvordan du selv føler deg som teller. Dette kommer du til å bli sååå glad for når du nærmer deg 30.. Og tro du meg, hvis du lykkes i å bli gravid kommer du til å stråle som en sol og glemme ditt "barnlige" utseende, så ikke bekymre deg. Lykke til med prøvingen
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Og skulle du får stygge blikk, gi stygge blikk tilbake Ikke bry deg om det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå