Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Er i 26. uke og bevegelsene er blitt så rare. Kjenner ikke så mye enkle spark. Men nå er det akkurat som hun ligger og vibrerer eller skjelver inni magen. Kjenner det utenfra på to punkt på magen, helt på hver side av magen. Så det må liksom være topp og bunn på jenta? Får ikke til å forstå at begge deler er føtter eller armer.. Også pulserer det liksom.. Noen andre som kjenner bevegelse på slik måte? Eller som vet hva som foregår her inne?
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Skjønner hva du mener, ja. Her "rister" det voldsomt fra tid til annen også. Aner ikke hva hun holder på med der inne... ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Samme her også. Har spekulert fært på hva som skjer inni der. Men blir beroliget når jeg ser flere har opplevd det samme da. Jeg begynte jo å fable i epilepsi og greier. Utrolig hvor paranoid man kan bli ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 hm... Godt å ikke være alene om dette da. Har hørt det kan vibrere når de tisser. Men jeg kjenner fra utsiden denne vibreringen/pulseringen. Så det må være at babyen fysisk beveger noe på den måten. Det er helg og jeg har spist en del sjokolade og drukket cola nå, kan det være sukkersjokk? Kan de få sjokk som fører til krampe av noe slag?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Risting kjennes når babyen tisser inni magen. Det var nettopp en debatt om det her inne:-) Så jeg tror dere kan slappe helt av ang risting, husker jeg også bekymret meg lenge for om babyen var utviklingshemmet grunnet denne ristingen..etc.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Tenkte bare jeg skulle komme med litt tilleggsinfo. Jeg leste den debatten hvor det ble antydet at disse vibreringene var når babyen tisset. Så jeg spurte på fødeavd da jeg var der i går, og da bare lo de av meg. Vi kan altså ikke kjenne at babyen tisser, og det kjennes iallefall ikke ut som risting eller vibrering. Så det må være noe annet dere kjenner. Det er helt sikkert ikke farlig siden dere er så innmari mange som beskriver disse bevegelsene likt, men det ikke altså ikke babyen som tisser
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 hm... Hva kan det da være? Skulle av og til ønske jeg hadde et overvåkingskamera der inne... For jeg skjønner virkelig ikke hva osm foregår der inne av og til. Noen ganger kan det også virke som hun faller ned fra noe liksom. Detter ett hakk ned... Er førstegangs, og hadde forestillt meg noe helt annet enn dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå