Gå til innhold

Strømpebukse med antiskli på knærene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt slike?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har hørt om dette før, men dersom du finner det kan det jo henne at du angrer etterpå..... De lærer ganske fort å fikse det uten antiski uansett.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har en i str 80 som jeg ikke har bruk for!

Skrevet

Vi har slike, ganske meningsløs synes jeg da. De vrei seg slik at antisklien var på siden av knærne. Men kanskje du får andre mer positive erfaringer enn meg. Uansett det er en strømpebukse.=)

Vi kjøpte de på babycomfort.

Skrevet

hadde dem på babyhuset så jeg...

Skrevet

På sparkjop.no får du kjøpt:-)

Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men det finnes "knebeskyttere" med antiskli, som visstnok skal være ganske geniale for krabbelystne småtroll på glatte gulv. Nettbutikken Mixmax har iallefall disse (Mixmax.no).

:o)

Skrevet

Dette funker dårlig.. men de har sånn antisklli som du kan ta på selv på Panduro.

Skrevet

Babyshop har, men de er litt dyre. Safa har både i ull og i bomull, selges bl.a på Bogerud tekstil (og Sparkjøp??).

På www.alexi.no får du kjøpt noe antiskligreier til å stryke på. (Men disse synes jeg ikke var så gode).

Mest fornøyd med de fra Safa, billige var de også. Men det er sant at de vrir seg så antisklien ikke kommer på kneet.

Skrevet

sparkjøp har, men det virker igrunnen teit.. da kommer de seg vel ikke fremover heller, uten å måtte løfte beina veldig opp.. mini "skled" jo fremover i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...