Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Er i 26. uke og bevegelsene er blitt så rare. Kjenner ikke så mye enkle spark. Men nå er det akkurat som hun ligger og vibrerer eller skjelver inni magen. Kjenner det utenfra på to punkt på magen, helt på hver side av magen. Så det må liksom være topp og bunn på jenta? Får ikke til å forstå at begge deler er føtter eller armer.. Også pulserer det liksom.. Noen andre som kjenner bevegelse på slik måte? Eller som vet hva som foregår her inne?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 hei er 27 uker ¨på vei og har også hatt perioder hvor det virker som om babyen dirrer tror det er når de bare vrir seg , har også lest att de tar krabbe bevegeler osv der inne så kan jo være det du kjenner . Men jeg kjenner masse spark innimellom . føler du deg utrygg kan du jo ta en tlf til jordmor eller dr til mandagen lykke til
Dægern døtte Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Kan kanskje være at babyen hikker, sist gang jeg gikk gravid hikket babyen hver dag, kjentes litt ut som dirring.....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Men når jeg legger hendene på magen, kjenner jeg det popper ut, så bevegelsene er liksom så tydelige. Uff, rart... Og så mangt man skal bekymre seg for...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Det er visst ikke tilfelle, nok et sånt BIMrykte jordmødrene ler av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå