Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Flinke mannen=) Og flinke unger!! Og flinke meg som tok bilder:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 skal male på mandag vi Gleder meg masse.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja, men i brukte tusj også, ble litt mye griss og søl med bare maling.. De dyppa bare i vann hele tiden hehe!! De er straks 2 og 3 år
mai mammaen til to Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 ja jeg og snuppa har gjort det.. kjempe kjekt. de henger så fint på noen bjørkebusker jeg tok inn og satt i en vase.. i går lagde vi og påskekyllinger med sånne vattkuler.. kjempe stilige.. hennes første påskepynt.. hun er 22 mnd.. vi lagde tre kyllinger da... planen er å gi noen til besteforeldrene også. men vet ikke om jeg klarer gi de fra meg..hehe
mai mammaen til to Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 jeg har kjøpt inn sånn maling på flasker jeg.. syns det er lettere når de er små iallefall.. hun elsker å blande fargene da.
fox`y Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 ja jeg og 2.5 åringen har mala egg å de ble kjempe fine:) han syns d var kjempe morro. så jeg skal blåse ut flere egg i morgen som vi skal male på mandag,blir arti ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå