Gå til innhold

Dere som er gravid for 2 eller 3 gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte magen å vise?

Er 8 uker på veg med nr2, og synes at magen allerede har begynt å vise.Spesielt på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:-)

venter nr 3 nå, fikk en gutt aug o6 jeg da:-) like gamle de to nesten.

en som blir 4 denne mnd også da..

kjenner også magen litt ja, men ikke noe spes gravidmage da, mer sånn litt feit en.... hihi, men strammer buksene mine nå ja...

Skrevet

Har kjøpt gravid bukse jeg. venter nr to, og det vises godt at jeg er gravid.

8 uker på vei.

Skrevet

er i uke 10...ser ikke gravid ut, men magen er veldig oppblåst til tider.

men livmoren er jo bare ett par cm over skambenet (fødte for 7mnd siden, så livmoren vokser raskt i starten), så regner ikke med mage enda,hehe. har 2 barn fra før...

Skrevet

Jeg er 7 uker på vei,, magen har fått en liten kul allerede *sukk*

Vanskelig å skjule da jeg er ganske slank fra før :)

Skrevet

Har to barn fra før og mistet i sommer ca 8 uker på vei, så har litt rester fra de gangene. Er nå 9 uker på vei, og ser egentlig veldig gravid ut.. veldig kjedelig.. men er jo litt rester. litt for at magen har vokst litt/iallefall blitt annerledes.. å så er eg veldig oppblåst.. i tillegg e eg kvalm 24 timer i døgnet å må spise i ett for å holde kvalmen vekke så har alt lagt på meg en del også. får ikkje på meg noen vanlige bukser, og må bruke mamma bukser. ska gå å kjøpe meg litt vide klær (topper) da jeg bare har stramme fra før og synes ikke det er fint nå.. synes d er fint me stramme topper på gravide mager, men ikke nå som jeg er så tidlig.. Har vist tidlig på meg de andre gangene også. Og har hatt stor mage utover sv.skapene..

Skrevet

huff, ja, jeg og synest det viser godt allerede. vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men regner med det er 6-7 uker.. men tror egentlig det er mer.

Man kan se det på meg allerede, og det synest jeg er.. ja..

jeg vil jo holde det skjult enda :P

Men var ganske så tynn fra før, men den kom jo som et skudd over natten :P

Håper ikke jeg vokser i samme tempo hele veien,

men har hatt mye "vokse" smerter i magen da..

håper jeg slipper det hele veien :D

Føler jeg er like stor som jeg var når jeg var 4 mnd på vei forrige gang =/

Skrevet

Samme her, dongribuksene mine er rene torturen og jeg har mest lyst å isolere meg fra omverden da jeg syns det vises så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...