miss blithe Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Småen på 8 mnd har de siste dagene bare spist halvparten av det han pleier. Får ikke i seg så mye væske heller. Er det normalt at de spiser mindre i perioder eller er det noe å bekymre seg for? Han er i fin form og like aktiv som før....
SkravleFruen Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Ja, det er heeeelt normalt at matlysten går opp og ned. Viktigste er at han får i se nok væske.. så det kan du kanskje være ekstra påpasselig med Ellers sier man at så lenge de legger på seg som de skal, har våte bleier og virker fornøyde, så er det ingenting å beskymre seg for
Blue Lady Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Min erfaring med begge barna mine er at det går opp og ned hele tiden. Så lenge han er i fin form og ikke går ned i vekt så går det fint. Men om det ikke går over og han går ned i vekt så hadd ejeg kontaktet helsestasjon eller fastlegen
miss blithe Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 OK takk for svar. Har ike pågått så lenge så an har ikke gått ned i vekt enda og bleiene er ikke tørre når jeg skifter. Syntes bare det var så rart i og med at han vanligvis er en matglad gutt... Så godt å høre at det går litt opp og ned innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå