ditte&malusken&lillebror Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Datteren vår har hostet ganske lenge nå og mannen min sier at vi må varme opp olje som vi legger på brystet og ryggen hennes og kle på henne masse klær så hun blir kokvarm for så å skifte klær på henne... Jeg synes dette høres veldig gammeldags ut og trodde dette var noe man var gått bort i fra.. Noen som vet??
Sjokoladekaka Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Dvs at han vil "lage" feber på ungen, og det er ikkje smart. Ho blir overoppheta, og det er noke heilt anna enn kroppens eigen feber. Det må nok berre gå sin gang.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Nei, dette vill jeg ikke gjort. Gi mye drikke og pass på at hun verken blir for varm eller for kald. Ta temp med jevne mellomrom. Legg noe under hode enden på senga så du får litt helling på senga, gi evt paracet/Ibux hvis hun hoster så mye at hun ikke får sove eller får høy feber.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Takk for svar! Føler selv at det høres helt feil ut... Får fortsette å nekte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå