Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Dere som har opplevd festeblødninger, hadde dere smerter og hvordan så det ut...?? :-)

Håper noen kan svare meg.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en liten feste blødning på ikm dagen. Var bitte litt blod og murringer:)

Skrevet

Testet du positivt på ikm da, eller tok det litt tid før du fikk positiv test??

Skrevet

Jeg testet ikke pos før 9 dager over ikm!!

Skrevet

Ok....lurer så veldig på hva som skjer hos meg om dagen, skjønner du. Hadde litt rød-rosa utflod for ca to uker siden over tre dager, men bare bittelitt med mange timers mellomrom. Var da sikker på at det var mensen som kom, men så ble det ikke noe mer av. Syklusene mine er evig lange, så jeg vet ikke når det ene og det andre skjer, men trodde at TR skulle komme ca da det rosa dukket opp fordi jeg da hadde hatt ømme brystvorter i ca to uker, og i forrige periode hadde jeg det i to uker før TR kom. De ømme brystvortene forsvant litt før den rosa utfloden kom. Testet negativt både et par dager etter de rosa dråpene og for noen dager siden, som var ca 10 dager etter dråpene. Jeg har vært oppblåst i magen, kjent stikkinger i magen, hatt vondt i ryggen og vært supertrett den siste tiden, men ingen ting skjer. Litt frustrerende å bare teste negativt samtidig som at TR aldri dukker opp. Hadde vært greit å komme i gang med ny pp.

Tusen takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...