Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 to, ble en helt annen baby rett etter første behandling.. Ingen tvil om at det funket for oss :-)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 to behandlinger og ble en nye beby. Snuppa hadde ikke kolikk men magevondt, og ingen tvil at det funket her også
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Og hvor gamle var barna? Tar jeg feil når jeg tipper rundt 3 mnd?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Hi her og vi begynte når hun var 3-4 uker, og hr hatt 3 behandlinger og idag har det vært ille når det gjelder magen!! Huff, må vel bestille nok en time over påske!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 jepp,da tar du feil.. Gutten min var akkurat 1 og en halv måned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå