Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Noen med erfaring med stripping. På overtid og temmelig lei. Tenkte å spørre legen om hun kunne "strippe" meg til uka ...
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Blir litt oppgitt, for dette er minst 4. eller 5.tråden om dette emnet... Hvis du bare søker litt på side 2 her på 3. trimester f.eks. så finner du minst 2 innlegg der som omhandler dette.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Tenk å bli oppgitt over det. Du høres ut som en tålmodig og sympatisk person. Not.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Ja, du får tenke hva du vil. Kan forsikre deg om at det ikke er meningen å fremstå som usmpatisk. Jeg synes imidlertid det skjer veldig ofte her inne at folk spør om akkurat det samme (i overskriften på tråden til og med, spå det burde være lett å lete seg frem til svaret) kort tid etter hverandre. Jeg har svart på dette med stripping sikkert 3 eller 4 ganger allerede, og det bare de aller siste dagene, derfor ble jeg litt oppgitt nå. Beklager hvis det såret HI, her, men som sagt; på side 2 står det to innlegg om nøyaktig dette.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Så hvorfor gidder du da å bruke tid å energi på å svare på innlegget hvis du allerede er lei temaet?? kan jo være brukere her inne som ikke er her hver dag og får med seg alle innlegg som blir skrevet.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 jeg mener at her inne kan vi spør om hva vi vil.. uansett hvor mange ganger andre har spurt om det samme.... derfor denne siden fins )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå