Gå til innhold

Babywatcher? hva er det??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et innlegg der noen nevnte noe om et apparat der man kunne høre hjerteslagene til fosteret når man er i første trimester?? Er dette virkelig sant? :-)))

 

Trodde babywatcher var noe man brukte for å høre babyen skrike når dn ligger i vognene ute :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er babycall det som man hører babyene.

 

jeg har babywatcher, er sånn ting man legger inn til magen og kan høre hjertet ja, sånn som jordmødre bruker når du kommer på kontroll. brukes som regel fra uke12-15. er ikke allti man finner hjertelyden så tidlig.

 

jeg er 7+5 i dag, har ikke funnet hjertet ennå, men prøver stadig;-)

  • 2 uker senere...
Skrevet

hvor får man kjøpt det henn????Veldig kjekt vis man kan sjekke det slv da???!!!Slippe og bekymre seg for at det ikkeslår??;)Er 9 uker idag,hørte hjertelyden på tidlig UL i uke 6:)

 

Hadde vært gennialt med ett svar på hvor man får tak i denne babywatcher`n;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...