Meg og knoll&tott Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Reiser snart inn til byen:) Skal på Alt for rognan, og ut å spise:) Gleder meg masse!!!
Meg og knoll&tott Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Har bursdag neste uke, så gubben slår på stortromma:) Kommer fra naboplassen til rognan, så det blir extra gøy. Er i Bergen idag, siste stopp på turneen:)
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Har du glømt nicket mitt
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Heldiggris!!!! Vil se jeg og.... Har familie på rognan=)
miaminmia Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 vi lå på hotell i natt og i morges så vi hele (nesten) gjengen i alt for rognan når de spiste frokost. he he måtte bare si det, selvom det ikke har noe betydning for tråden hehe:)
Contura Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er fra Rognan og kjenner flere av gutta i kompaniet, men kom meg ikke på forestillinga før de hadde show i Skien for ei stund sia. Det var også veldig morsomt å komme backstage etterpå og hilse på gamle kjente siden det er en stund siden vi var hjemme - er studenter i Posgrunn..... Gled deg til showet - det er skikkelig artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå