Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har ikke hatt noen lyster før nå jeg, er i uke 32. -Når jeg tar omega 3 kapslene mine, og de er svære, så får jeg helt .....vet ikke hva jeg skal kalle det, men får lyst til å svelge masse, svære tabletter/kapsler. Blir liksom ikke helt tilfredsstilt av bare de 2 jeg skal ta. Rart! -Samme følelse får jeg når jeg kjenner lukta av bensin, rå kjeller, parafin o.l. Kunne kasta meg ned på gulvet i kjellern og slikka på det lenge liksom. He he..... Sand = nam nam. -Ellers så knasker jeg isbiter som en gal, spiser grønne epler, og skumgodteri som jeg aldri før har likt. Blir smårar av meg selv snart:o) Må jo bare le. Flere som har slike lyster? Vil gjerne høre...så jeg kan le litt:o)
myrias Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har super dilla på lukter, ¨bare jeg tenker på mine favoritt lukter får jeg vann i munnen!! Rågummi, kjeller, diesel samt andre litt skumle lukter. Denne luktesansen er det jeg kommer til å savne mest av alt med å ikke være gravid lenger, jeg synes det er så heftig med denne luktesansen. Har ikke noe dilla på mat, kun lukter, nam:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja, vi gravide er noen rare dyr Vet du om du får gutt eller jente da?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg elsker lukten som er inni bilen min,og jeg elsker lukten av shampooen min,og av en sånn kjøkkenspray (såpe).. Jeg liker såååå godt smaken av tannkrem og tyggis også
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Knasker også isbiter som en gal, samt elsker lukten av vaskemiddel. Nyvasket hus, nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Rå eksos,bensin,rå kjeller sand og leire synes jeg lukter digg også:)Herregud er jo litt flaut. Isbiter er og kjempe digg kunne ikke klart meg uten;)
vårblomst08 -Pelle kom 16/4- Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Hi hi, her knaskes det gulrøtter til den store gullmedaljen, men kan ikke spise for mange om gangen, da får jeg sure oppstøt. Har hørt at babyens hud kan bli litt gulaktig, men jeg må bare ha det ;-) Og vindusspyler væske (som jeg tidligere hatet) er helt digg å snuse inn, har aldri hatt så rene bilvinduer. Bruker en olje mot strekkmerker, Clarins, som jeg de første ukene syntes luktet sterkt som jeg nå ikke kan være uten, smører meg iallefall 2 ganger pr dag :-) Ja, vi gravide er noen rare "dyr" c",)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 beeeeeeeeeeensiiiiiiiiin.......ahhhhhhh..sniffe sniffe.. eksos.. starter bilen kun for å lukte...mhmm
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Godt å høre at det finnes fler da ) Tror jeg må nedi kjellern før jeg legger meg i kveld altså ;o) En liten snus bare.....
Hvitkløver2020 Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Kjeller og bensin........skikkelig dagg ass=) h e he he he he he=)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 di siste dagene har jeg spist toastskiver med ost og nugatti.... smelta ost å smelta sjokolade sammen.... hehe.... namnam... merkelig lyster enn kan få ja.... Så la jeg spesielt merke til lukta i bilen i dag, deilig wonderbaum lukt... Jordbær....hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå