wanda71 Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 God lørdag! Jeg er i uke 20+1 og har ikke kjent noe til knøttet enda(så vidt jeg vet). Var på UL i uke 18+5 og alt så bra ut. Noen andre som har kjent noe sent? Når bør jeg begynne å bekymre meg? Takker så mye for all respons
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 førstegangsfødene? da er d jo vanskligere å kjenne liv og..men ta d opp m jm..men tror ikke d er lenge til du begynner å kjenne noe
ballblom Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg skjønner veldig hvordan du føler det. Jeg kjente heller ingenting før rundt den tiden :-) Første bevegelsene kom vel rundt uke 20-21. Men når de først begynner å sparke, så er det ingen tvil lenger, og da sparker de masse!! Du trenger nok ikke å bekymre deg, men som redorkide sier, så kan du jo ringe jordmor å spørre.. jeg var på nippet til å gjøre det, men ventet noen dager til, og jammen sparket ikke gutten! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 de sier at det er vanligst å kjenne mellom 18 og 22 uker.... så vi som har kjent det før er vel mer unormale enn du antagelig:))) -og noen er ennå noen uker etter det også..... du kan forsøke å ligge flatt og så forsiktig dytte i livmoren og kjenne etter da.... bevegelsen er svak. ingen spark, men nurket vil ofte da flytte seg litt. lykke til:)))
wanda71 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Er førstagangs ja, og i tillegg ganske overvektig, vet ikke om det har noe å si.
wanda71 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Tusen takk for svar, føler meg litt roligere.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 tror ikke det er uvanlig.. sa de noe om hvor morkaken lå plassert? det har jo litt å si.. hørt det er vanligst at førstegangs kjenner liv mellom uke 18-22.. kjente selv tidlig i uke 18, er førstegangs.. men morkaken min ligger helt nederst, bakerst, så er ingenting som ligger i veien for sparkene om du skjønner..
Asobi Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg er andregangs og på tross av det kjenner jeg svært lite. Er 20 uker i dag og har morkaken foran. Hørte fin hjertelyd på fredag:) Det kommer nok snart noen spak og det skal bli stas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå