allis. Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Synes snuppa har en del luft i magen så tenkte jeg skulle prøve dette da det står på boksen at det er for diebarn med luft i magen.. Men så ser jeg inne på noen forum at ammete også brukes for å øke melkeproduksjonen. Jeg har allerede for mye melk og vil ikke øke produksjonen noe, men det står ikke noe om at det øker produksjonen på den te`en jeg kjøpte... Hva tror dere?=)
Legekjærringa Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 jeg er ikke helt sikker altså...men jeg kjøpte Helios ammete fordi jeg fikk vite at DEN var liksom den som økte melkeprod. De forskjellige ammeteene inneholder noen basiselementer som er de samme, men så varierer de litt. Hva inneholder din? Helios sin inneholder anis, fennikel, karve, brennesleblader. ev, kan du prøve å få tak i en enkel fennikel te som hjelper mot luft i magen,eller så kan du gi tulla di litt avkjølt ammete direkte. Ikke farlig altså...hun får ikke økt melkeprod. he he. se under kjerringråd til venstre.
allis. Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Min inneholder anis, bitter fennikel, karve og nesleblad. Står bare at den er for luft i magen så jeg prøver, håper det ikke øker produksjonen noe da... Takk for tipset forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå