Gå til innhold

noen erfaringer med AKTA GRACO 0-13????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker mange svar!!! på for hånd TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det sjøl, men har ei venninne som har hatt det så jeg kjenner litt til det der. For å si det sånn, jeg har kjøpt setet nå. Basen er enkel å montere i bilen og setet er lett og ta inn og ut. Prisen er ikke til å blakke seg på som mange av de ande bas-setene er. Vet endel sier det er tungt, men jeg syns ikke det er så ille jeg..

I det heletatt er jeg veldig fornøyd med det jeg da..

Skrevet

Vi har hatt to acta graco, en til førstemann og har kjøpt nytt nå til nr 2. Veldig fornøyd, basen er superenkel å montere, og det er så lettvint å bare klikke stolen inn og ut av denne! Barnet sitter trygt og fint syns jeg, og stolen er ikke av de tyngste heller. Kjente på HTS besafe izi sleep'en, og gud bedre, den var tung!

Skrevet

Vi har et slik som vi brukte til førstemann, og skal bruke samme setet nå til neste. Kjempefornøyd med det setet vi!

Skrevet

den har di på tilbud i sverigpå happyland på svinesund nå..

Bare 700 SEK. Det er jo RÅBILLIG. Her koster de 2000 kr..

Har selv kjøpt det etter anbefaldninger fra andre..

Gleder meg til å bruke det!!

Har oxo en trilli til å feste bilsetet på.. veldig praktisk når en ska på shopping og sånn!!

Skrevet

Vi har kjøpt Acta Graco Trilogic 0-13kg, etter varme anbefalinger fra 3 venninder. Setet har vært bra i test og har masse finesser så kan sammenlignes med de fleste andre. Syns dette er et fabelaktig sete hvor du får MYE for pengene;)

Minuset jeg fant er at det ikke har med den nyfødtputa som gjøre ryggen litt vindre bratt enn maxicosi feks. Men samme hva skal de jo ikke sitte lenge i stolen av gangen da.. men likevel..

Et annet minus er at det er tett over hodet og hvis man får lange barn får man ikke brukt setet riktig så lenge som med feks maxi cosi som er åpent oppe (setet kan brukes så lenge ørene er nedenfor kanten av setet og dette er jo en god del cm det er snakk om. Men har jo ikke målt lengden på ryggen så kan være at acta har lengre rygg i utgangspunktet? Dessuten velger jeg å tro at vektet er største stopper så ser ikke dette som største problem. Ser så lunt og godt ut i Actastolen kontra andre syns jeg;)

Kjøpte mitt på Happyland jeg og, men ikke sååå billig! Er masse penger å spare i sverige iallefall i forhold til Norge. De hadde også tilbud med trille da jeg var der og angret fort på at jeg ikke tok med en billig trille på kjøpet. Måtte jakte lenge på finn for å finne en trille som passet til. Er nemlig KUN Gracotrillene som passer, så det er jo litt klønete! Spes for oss som har et stykke til bilen og jeg kommer til å bli den som handler..

Skrevet

Vi har også kjøpt Acta Graco etter mange anbefalninger.. Vi kjøpte den aller nyeste modellen, den kan justeres slik at den ikke blir bratt i ryggen:)

Gleder meg så masse til å bruke den:)

Skrevet

HI her.

Tusen tusen takk for mange flotte svar! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe maxi cosi, men siden akta sitt er mye billigere MED base inkl. så vurderer jeg dette. Hadde aldri hørt om dette merket før, man dama i butikken anbefalte dette setet fremfor maxi cosi, og jeg ser at det er mange med gode erfaringer!

Da blir det barnesete shoping på madag! JOHO!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...