Gå til innhold

noen erfaringer med AKTA GRACO 0-13????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker mange svar!!! på for hånd TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen erfaringer da men..kjøpte det i dag med basen! Synest det var grådig pent og så veldig sikkert og behagelig ut! samtidig som d er mye rimeligere:) tror jeg skal bli fornøyd med det..:)

Skrevet

Vi hadde dette til lillegutt, og vi var kjempefornøyde ;) Veldig lettvint med basen, bare å klikke inn og ut av bilen. Eneste minus er den kanten i toppen av setet, som gjør at det må byttes ut tidligere enn andre. Vi brukte det til lillegutt til han var 4,5 mnd :)

Skrevet

Hei, har ingen erfaringer med den men vi har kjøpt den til babyen. Selger anbefalte den så vi håper vi blir fornøyd, virker jo veldig trygg=)

Skrevet

Hmm ja vi har acta graco med base.. Regner med det er samme som du spør om .. Og er kjempefornøyd!! Brukte den til vår var seks måneder bare, men det er fordi han vokste seg så lang!!!! Hehehe!! :) En venninne som har samme stol brukte den til sin knott til han var et år, og han satt helt fint, så er jo litt forskjell på barna! Men ja.. Gleder meg til å ta det i bruk igjen!! :-)

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt det men setet blir ikke tatt i bruk før utpå sensommeren, hehe.

Jeg har letet etter tester om det setet, men såvidt jeg kan se, har det ikke vært tatt med i noen tester ennå. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...