Gå til innhold

Hvorfor svarer de ikke på legevakten da ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr.. har sittet i 15 minutter x 3 og det blit brutt etter 15 min..

Hvorfor svarer de ikke..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det..

Det burde jo være ett menneske som kunne svart i løpet av en time.

Skrevet

Spørst om de har veeeeeeldig mye å gjøre og du har skikkelig uflaks og ringer akkurat mens de snakker med noen. Blir det helt krise ringer du bare 113 vet du, og så kan de sette deg over til legevakten dersom det viser seg at dette er noe de kan ta seg av i stedet.

Skrevet

Jeg har sittet konstant i telefonkø i 1 time ..

Skrevet

Man ringer ikke 113 med mindre det er akutt!! I og med at hun har sittet i en time regner jeg med at det ikke er akutt.

Skrevet

Oj, jeg bare foreslo at hun kunne gjøre det dersom det ble krise. Og er det krise så er det muligens akutt, eller?

Skrevet

Det kommer an på hva du legger i krise. En krise er mer enn akutt sykdom. I dette innlegget regner jeg ikke med at det er akutt - derfor virket det lite gjennomtenkt å si at 113 var stedet å bruke som "sentralbord".

Skrevet

Sånn, nå er vi hjemme igjen..

De trodde han hadde blindtarmbetennelse først.

Men det var det ikke. Han hadde m,esenteriel lymfadenitt eller hva det var de kalte det.. Betente lymfeknuter i magen, rett ved blindtarmen. Det forveklses visst ofte.

Vi bor rett ved sykehuset, så når han var fri for venefloner og diverse fikk vi dra hjem så han fikk sove her for han var så redd stakkar. Skal sitte å passe på han i natt da, så vi drar tilbake raskt om det er noe, men det går forhåpentligvis over i løpet av noen dager nå.

Stakkars lille gutten har så vondt.

Bevegelse utenfra er vondt og bevegelse i tarmen er vondt så han vil ikke spise og drikke. Fikk intravinøs på akuttmottaket da, så han greier seg jo en stund på det.

Jeg vet liksom ikke helt hvor den 113 grensa går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...