Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Da mager er forskjellige, at babyen ligger forskjellig, symfysemålet er forskjellig.
3-prinser Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Helt enig med deg. Vi er alle forskjellige, og spirene våre er forskjellige både i størrelse og leie. Noen har jo også mer fostervann enn andre. Er blitt lei av at denne sammenlikninga jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Hei Helt enig jeg også, alle er forskjellige, noen får store og noen får små mager. og det kommer også an på hvilken kroppsform man har. er man liten vokser magen ofte fort utover, mens de som er høye ofte har mye plass innover og langs magen, som gjør at magen vokser utover senere.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Er det noen som sammenligner mager her inne da????
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Vi er forskjellige, det er så. Likevel er det jo et visst poeng med å sammenligne, all den tid det faktisk finnes gjennomsnittlige mål som helsevesenet ønsker at vi skal holde oss innen. Alle måles og sammenlignes med disse på hver kontroll, og de føres inn på graviditetskortet vårt. Derfor synes jeg ikke det er unaturlig eller poengløst å sammenligne. Kanskje særlig ikke for de som opplever at deres SF-mål avviker i den ene eller andre retningen, og dermed er litt bekymret.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Hvem har sagt noe om å sammenligne.. Jeg syns det er koselig å se andres mager, alle vet jo at alle er forskjellige så forstod ikke vitsen med innlegget ditt.. Ingen som sammenligner, men herregud må da få lov å se andres mager. Jeg er hvertfall stolt av magen min og det tror jeg de fleste andre gravide er her å.. med kansje unntaj av deg da.. siden du har behov for å irritere deg over at andre vil se mager
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 jeg er i uke 34, har en høyt sf-mål men ingenting unormalt. Livmora mi er bare stor. og bærer også gullet framme. Og er DRITT lei folk som skal sammenligne. ååå sååå stor mage du har. Svæææær joo.. En jeg kjenner..blablablbalbla..ungen din blir stor...ehh gjør den? trokke det du... Dritt lei. Kan ikke folk skjønne at noen har små mager andre har store. Og jeg er stolt av min. Og vet at nurket i magen ikke er stor. Så shut the fuck up
Fruen i huset Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Nei, jeg skjønner heller ikke vitsen. Tenker ikke på HER INNE, men in real life ( "Alle" venninnene mine er gravide, og ja, vi blir sammenlignet - ALL THE TIME...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå