Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 ikkje hver helg seff!! men en fest i ny og ne..??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Ja det gjør jeg.. Er forsiktig rundt ikm da selvfølgelig. Kan ikke stoppe livet helt selv om man prøver mener jeg;)
Mia og gullgutten! Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Veldig enig med dreamer her. Kan ikke sette livet helt på vent selv om en prøver. Alle prøver vel å ikke stresse så mye med det, å da er det enklest å la livet gå som vanlig. Så dukker det opp en fest i ny og ne, så tar jeg med en. Men er forsiktig mot IKM. Er jeg usikker tar jeg en test hvis det er nerme nok, hvis ikke kan jeg godt dra på fest uten å drikke..
LabbogLine Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg holder meg unna alkohol fra el og frem til jeg har fått mensen, men dette er jo hver og en sitt valg:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Har ikke drikki siden sommer'n, men skal drikke til neste helg:o)
Dinoproto Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Ja, kan gjøre det hvis det dukker opp en fest, men er mer måteholden enn jeg kanskje ellers ville vært, spørs hvor nærme IKM det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå