Mrs. Bouquet Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Av tilfeldigheter. Så nå kan jeg endelig logge meg inn på bim igjen. Er ca. 6 uker på vei.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 hehe, er hun på bim også eller? hvordan blei du oppdaga? er en del venninder som ser det lett når det gjelder meg, for jeg har enn annen matlyst når jeg går gravid og en sensitiv nese...
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Har blitt avslørt av noen veninner jeg også men er ikke klar til å fortelle hele verden enda siden jeg er så kort på vei. Har et helt annet nick inen på dib nemlig.
temine Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg og er en "annen" på dib;) Vil ha det for oss selv litt lenger...men om noen avslører meg er det jo ikke verdens undergang:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Gutsbestebarn jente + frø Husker deg godt fra ifjor,du fødte en stund før meg. Jeg er også gravid igjen. Ca 8 uker på vei nå.. Gutten min er 10 mnd.
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2008 Jeg fødte i januar i fjor. Vi har ikke fortalt det til hele verden forsåvidt. Nå er det jo bare hun ene venninna som vet hvem som er bak nicket mitt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå