Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Ble vi handlet inn det meste før han kom, men sånn som voksipose, bæresele, bæremeis, flanellskuter ol kjøpte vi i løpet av høsten og det første året etterhvert som vi så hva vi hadde brukt for.
*tybber* Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Vi er ferdig med absolutt alt nå, og jeg er 36 fullgåtte uker. Ikke vaska ferdig klær og sengetøy osv, og ikke redd opp senga og sånn, men alt er i hus ihvertfall! ) (Vogna skal stå hos svigers til vi kommer hjem fra sykehuset da).
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Tror jeg har det meste klart nå, er 37 uker på vei:)
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Har vært så og si helt ferdig med handlingen en god stund nå. Det eneste vi mangler er badebalje og Baby Bjørn/bæresele, og disse skal vi kjøpe i neste uke. Sykehusbagen er pakket og står klar da jeg er 37+3,har 21 dager igjen. God følelse å være "klar", slik at man kan pleie seg selv og jobbe "mentalt" med ventetiden på slutten:-)
Supertea Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Er i uke 36 og har siste innspurt nå. Dvs jeg var ferdig med handlingen i forrige uke, og vi har fått alt vi har lånt i hus. Har vasket alle babyklærne, sengetøy, håndklær etc. Har bare igjen å vaske et par småting, tepper, sprinkelbeskytter og sånt. Barnerommet er klart med unntak av noen hyller som skal henges opp og et bord som skal kastes. Synes det er greit å ha litt småting igjen å pusle med nå de siste ukene, er jo ikke så mye annet å finne på når man bare går hjemme
*H* Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 nesten nå! kjøpte seng og kommode til stell i stad på ikea. så bare å montere. mangler kun noen småtepper, klær, vogndyne, stellepute til kommoden og sånn greie til å sitte på i badebalja. ellers er vel resten på plass, i hvertfall i hus ! uke 36:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå