Gå til innhold

Tørr i munnen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo =)

 

Jeg lurer på om det er andre av dere som blir for tørr i munnen??

Har diabetes, og trodde at jeg gikk med for høyt blodsukker, pga jeg var tørr i munnen hele tiden... Men etter flere målinger over lengre tid, viser det seg at det har ingenting med det å gjøre, for blodsukkere er helt fint!

Er dette et vanlige symptom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to!! Jeg har (såvidt jeg vet) ikke diabetes, men er tørst hele tiden. Og ofte kjempetørr i munnen. Puh-ganske plagsomt å være så tørst, er liksom grenser for hvor mye vann det er plass til nedi magen da...

 

Har forresten tenkt tanken på om det kunne vært diabetes, for vi har det i familien. Men da er det kanskje bare et graviditetssymptom da??? Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+0 i dag

Skrevet

Jeg er ca 9uker.... får vite mer på tirsdag, da skal jeg på tidlig ul.... =)

 

Har du snakka me legen om det kan være svangerskapsdiabetes?? ikke for å gjøre deg bekymret altså.... men er jo mange som får det....

 

Men det er jo bra det ikke er bare meg... Jeg drikker masse vann, men har hørt det bare er sunt for fosteret =)

Så vi satser på at det er helt normalt =)

Skrevet

Ja, det er jo svangerskapsdiabetes jeg har lurt litt på jeg også da... Har ikke prata med legen om det, for skal på førstegangskontroll 28. mars. Men nevner det nok når jeg er der. Da sjekkes det vel for uansett, så...

 

Er forøvrig kjempemisunnelig på deg som skal på tidlig ul. Syns alle får tidlige kontroller og ul jeg, men på legesenteret mitt ville de ikke engang ha meg inn på kontroll før i uke 12... Jaja-nå er det jo bare to knappe uker igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...