Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jentene skulle rydde mens jeg var på jobb og premien var en tur på lekeland. Så jeg ringte hjem nå for å høre om alt gikk bra så jeg kunne møte dem der....... så har selvfølgelig mellomste tryna og slått hull i hodet. Ingen naboer er hjemme heller og jeg kan bare tenke meg at mannen som ikke fikser blod er superstresset:( Sånn startet påsken vår selvfølgelig..... lovet å møte dem på legevakten da.... og håper hun slipper og sy for det er det verste jeg noen gang har gjort mot eldstemor.
melkekua™ Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Huff da!!! Håper det ikke trengs å sy! Lykke til på legevakta.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 jøss, stakar da. Å sy gjør da ikke vondt? Det har jeg gjort så mange ganger at jeg ser ut som frankenstein..fnis! Synes du eller eldsta det var fælt å sy?
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Da er vi endelig hjemme igjen:) Hun slapp heldigvis unna med lim og strips. Blir sikkert et flott arr da det var en skikkelig flenge og kul under så spriker det jo litt. Formen er bra da og hun har selvfølgelig tynt mamman for det det var verdt hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå