Arb.ledig husmor Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Vi gifter oss i august, skal ha d på hotell. Vi har reservert hotell fra lør-sønd. og nå spør svigermor meg om barn på rommet, senger, hva d koster og om de kan få rommet fra fredag... Eg svarer på det eg vet, men likevel så skal ho ha svar på ALT d andre også.. Og ikke nok med det, det er egentlig ikke svigermor som lurer på dette, men søstra t sambo.. Men ho kan jo ikke kontakte oss selv... Litt irritert nå... Men men... går nok over snart, for da e d shopping!!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Ser ikke helt hva som er galt i det jeg altså .... Klart de lurer på det. Kan du ikke bare si at de kan ringe hotellet å spørre dem da, istedenfor å klikke i vinkel ..?
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Eg har ikke klikket... Er bare irritert for at de ikke kan ta et svar for et svar... Tror de tror at det står OPPLYSNINGEN i panna på meg av og til!! hehe
lillegutt mars o7 Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Ser ikke helt problemet her?! Kan du prøve å forklare det litt bedre? Hvis de skal være med å betale er det vel en selvfølge at de vil vite hva pengene går til! Er en stor dag for de òg!Både for svigerforeldrene dine,og svigerinnen din! Lykke til =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Er jo helt normalt at de spør deg da, siden det er du som gifter deg
It's all about me Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Ja er det det verste de gjør så stakkar deg ) Men ser ikke noe galt i å spørre, det er vel dere som arrangerer dette her og burde være de som vet eller finner det ut.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2008 Vi har allerde sagt flere ganger hva det koster for et rom, det vet de... Så eg skjønne ikkje koffor de skal da spørre flere ganger om det.. Vi har fått en pris på 1200kr, og eg vet ikkje mer enn det. Men svigermor spør likevel om pris, og atter pris. Selv om eg sier at eg ikkje vet noe mer.. Og jeg ringte hotellet mens jeg snakket med svigermor for å høre om man kunne sette inn ekstra senger på rommet, og da får eg vite at det gikk kun an å sette inn 1 seng til prisen av 200kr. Og sier dette videre til svigermor, og da får eg i svar at de må jo ha 2 ekstra senger... Skjønner dere nå??
petite fleur Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Med tanke på tidligere innlegg du har skrevet, skjønner jeg at du blir irritert.....spesielt svigersøsteren din tar jo kaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå