Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er netopp gått over i uke 31 og oppdaget i dag at jeg er mørke lilla/blå rundt navlen. Maveskinnet er strammt, men jeg tror fortsatt jeg har litt å gå på da jeg i ennhver sittende/stående/liggende stillig kan samle nok skinn til å lage en liten "rose" rundt navlen. Men hvorfor er jeg blålilla rundt navlen? -smurf-
Mininni Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Vet ikke hvorfor, men det er i alle fall helt normalt . Jeg har også hatt det sånn innimellom.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Slik har jeg også det.. vet heller ikke hvorfor..
Silkemage Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Akkurat det samme her. Er i uke 32, snart 33. En dag ble det en slags fordypning rett under navlen, ble litt småredd jeg, men tror det var buksa som hadde strammet for mye. Ble bedre etterhvert.
viertre + spire Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Fordi blonde gutter ikke er så smarte de heller hehehehehehe......... kom bare til å tenke på denne blondinevitsen når jeg leste innlegget ditt Jeg er helt brun rundt navelen. samme fargen som stripen midt på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå