Gå til innhold

Hvorfor dibber dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene hjemme.Barna og mannen er på hytta og kooooser seg.Jeg skal på jobb kl 15....blæ!

Men jeg fikk sove lenge i dag.....det var helt fantastisk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

småen sover

Skrevet

Gutten min setter personlig rekord i soving midt på dagen. ;o)

Skrevet

Tar en liten pause fra husarbeidet... og nusket sover :)

Skrevet

Samboer og Tobias har dratt på besøk til farmor og Milla sover - jeg sitter og slår i hel litt tid mens jeg venter på at hun skal våkne så vi kan dra å handle;o)

Skrevet

på morgenen i dag stod mannen opp med jentene,og jeg sov lenge siden jeg ikke er helt i form.

Når jeg stod opp var alt husarbeid gjort, snille,gode mannen min.

Nå er mann og barn ute å leker:o)

Skrevet

Guttene er på kjøkkenet/stua å leker og jeg er ferdig med husarbeid. Gubben kommer ikke hjem før 7 i kveld så jeg gidder ikke lage noe avansert middag. Ikke er det vist å begynne å pakke påskebager enda heller...

Så jeg tar meg en liten pust akkurat nå og den er tilfeldigvis her inne en snartur.

Skrevet

Ungene og jeg er syke. mina sover og licas leker litt på gulvet

Skrevet

Jeg fikk omgangsyken i går natt, og ligger i senga enda. Har heldigvis sluttet å spy, men jeg er helt utslått.

Skrevet

kom just inn med lillegutt etter en fin tur på lekeparken så nå sitter han fornøyd på pappaens fang..'

Måtte innom en tur bare:-)

Skrevet

Bare du ikke spyr utover tastaturet da..... :-)

God bedring!

Skrevet

har vært 1.5 time på trening, så ligger i sofaen og kjenner endorfinene strømme og slapper av nå. Har ikke klart å komme meg i dusjen enda.. Er jeg heldig blir det kanskje en halvtime på meg.

Mannen er på jobb, ungene hos naboen

Men senere er det bretting av klær, handle, og matlaging som står for tur.

må bare vente litt til..ZZzz..

Skrevet

I sted; fordi vesle sov.

Nå; fordi vesle er blitt hentet av tanta si og skal være med henne til i morgen.

Skrevet

Nå, egentlig fordi jeg leter etter en brownie oppskrift som var på skravle for en stund siden, men så ble jeg distrahert fra å lete etter den av innlegg som dette *teflonhjerne tm*

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Fordi vi har barnefri hele helgen...snuppi er hos svigers:-)

Akkurat nå vasker samboer 1 etg..og jeg sitter da her...må snart hente meg noe mat da! :-)

Skrevet

Lillegutt sover, mannen er ute og handler. Jeg sitter - forgjeves - og venter på sola...

Skrevet

fordi im all alone!!!

Skrevet

Ungene er ute og leker,og sambo dusjer...

Har vært i byen på shopping jeg og ungene,så nå ville de ut og leke...

Skrevet

Fordi jeg er syk og kjeder meg.

Skrevet

fordi lillegull er på trilletur med mormor og sambo ligger på gulvet og ser sport..

Men jeg burde absolutt sovet istedet,for er suuuper trøtt..

Skrevet

er hos mamma og pappa i kr.sand en tur + sambo er i badekaret :P

Skrevet

Samboeren og gutten sover.

Jeg kjeder meg.

Skrevet

småen underholder seg selv på et teppe på gulvet, min man er på jobb og jeg skulle vasket badet.. he he, men dette er mye kjekkere.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...