Axus' girlfriend Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 får vi betaling for dagene i påsken?prøver å regne ut hvor mye penger jeg får utbetalt:) "mister" jo 3 dager med penger om ikke..triste greier!
fjollefrua Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 du mister ikke 3 dager. hvis du hadde fastlønn når du jobbet så deler de den lønna på antall arbeidsdager og ganger opp for perioden du har permisjon eller er sykemeldt. i lengre perioder går det opp i opp, mens i korte perioder kan man risikere å "tape" på det..
Axus' girlfriend Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 var derfor jeg skrev "mister"..blir jo 3 dager mindre denne mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå