Supertea Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har ammeinnlegg i ull/silke, og noen andre i flanell. Hvordan skal jeg vaske dem? Kan de kokes, eller må de i vaskemaskina?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 jeg hadde ull ammeinnlegg til min første, jeg bare vaska de i vaskemaskina når det var kommet melk på de, gikk helt fint, men de må jo kunne tåle maskinvask da, står det ikke på de?
Mojo med trollungen Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Hei du.. På mine innlegg (kjøpt to par i ull, så står det vaskeanvisning på pakken de ligger i.. Om de kan kokes, vaskes på 40 el 60 grader.. så følg anvisningen du..
volvo-mamma Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 jeg har kokt mine - det står at det skal gjøres og hvordan i vaske anvisningen... men om det har kommet litt melk på dem kan du bare skylle dem opp i litt vann også... det er et spesiellt stoff i ulla som gjør at bakterier ikke trives og derfor vil ikke det danne noe lukt eller råte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå