Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hei, jeg er ny her, og har nok ikke tid til å være her så mye, men skal nå prøve... ) Jeg er 37 og har 3 barn (6, 10 og 13), og vil gjerne ha nr.4 !! Har PCOS (ja, d går faktisk an !!), med de to første så holdt det med Primolut-N for å få igang mens, men med nr.3 måtte vi ha Pergotime i tillegg. Nå er jeg litt engstelig får å ha blitt "for gammel", da vi som kompromiss har blitt enige om null medisin og det som skjer, det skjer.. Så d er litt sann "long shot" dette her da.. *kryss fingra* Tror nesten at jeg ønsker nr.4 MER enn de andre 3 tilsammen!! *ler* Det er bare det at livet mitt er heeeeelt på skinner på alle måter nå, og baby'en blir bare prikken over i'en ) Men så har jeg noen tåpelige spm; hva er IKM og pp ?? Har en mistanke, men må bare spør... hehehe.. Over 6 år siden sist jeg var på tjukken vettu..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Velkommen hit! Håper spira sitter raskt selv om du ikke skal gå på noen medisiner denne gangen. Hva alle forkortelsene betyr kan du lese her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10832775 Masse lykke til med prøvingen:)
Juicy med spirer! Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Heisann og velkommen inn hit!! Spennende å prøve på nr 4!! Håper det klaffer fort for dere IKM Betyr: Ikke Kommende Mens PP: Er hvor mange PrøvePerioder dere er i... (en pp er fra mens til neste mens....) Det er en veldig grei tråd her på siden, skal se om jeg finner den, så dytter jeg den opp for deg LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Takk takk !! Der var d jo masse spennende.. )) Og masse lykke til til deg oxo !!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Takk skal du ha, jeg må jo bare tro at d klaffer !! Masse lykke til til deg oxo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå