*Molly mus* Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Wok her med svinekjøtt, nudler, grønnsaker og en god woksaus.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Grøt til middag. Og tapas i kveld. Svigers kommer på besøk. Og vi skal kose oss med tapas, vin og øl:D Så jeg blir nok stående på kjøkkenet resten av dagen tenker jeg;)
Fire småtroll Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Robba frysa for ting som kan puttes på grillen jeg, fant svinefilet, grillribbe og noe biff. Lager båtpoteter og salat til.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Har faktisk akuratt satt opp en middagsplan for hele uka fremover=) Er vel første gang jeg har gjort dette.. men mange sier jo at man sparer så mye på å kun handle inn en gang i uka, og da vil jeg gjerne prøve d;) Skriver hele lista ned jeg:P Det skal også nevnes at utenom lasagnen, så har jeg ALDRI lagt noen av de andre rettene.... så dette kan bli spennende;) -Lørdag(idag): "Lasagne", med frisk salat til. -Søndag: "Skinkegrateng" -Mandag: "Hot curry", med ris. -Tirsdag: "Hotte kjøttkaker" med ovnstekte poteter til. -Onsdag: "Karrigryte" -Torsdag: "Pølser på grønnsakseng" -Fredag: "Foliebakt indrefilet" =)
Tommage♀♂ Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Grøt nå snart, og taco til kvelds. Og i mellomtiden skal vi i kakeselskap, gulp!
litakine og Theodor Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 idag skal jeg lage hjemmelaget chilli con carne - det er så ufattelig godt, lager ekstra mye og fryser ned
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Biff med noisetter og bernaise
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Fiskeboller i karrisaus, med potet og gulrot og bacon. Min favorittrett i hele verden
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Fondue i kveld.. Nam nam nam.. ) Ha spist grøt tidligere idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå