Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 i går satt jeg rett opp og ned i sofan, plutselig ble jeg potte tett og skikkelig varm! jeg er helt utkjørt.. flere som har det sånn.. jeg får ikke sove og er varm,.(feber i går men ikke no betydelig i dag) er så lei.. nå har magen endelig sunket og jeg tenkte at nå skal jeg ihvertfall få puste men neida.. da kom forkjølelsen.. helt jæ.... sorry.. må bare klage litt....
Bianca83 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Å ja da. begynte for noen dager siden her også. Vondt i kroppen og i musklene, vondt i halsen og sliten og tett. Jeg har hatt noen ekstremt rolige dager nå og håper det glir over snart. føler meg litt mere bra i kroppen nå denne tredje dagen, men halsen er ikke god.. 11 dager igjen til termin, og jeg håper jo virkelig at jeg får bruke permisjonen min før babyen kommer til å være litt mere oppegående enn nå. Så vi må nok bare ta det med ro ja :-) God bedring!
rucin Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 mente ikke å være anonym..så det nå ja.. er på 3 dagen nå å føler meg litt bredre..ikke i halsen da men... 23 dager igjen å jeg håper at kreftene kommer tilbake igjen... "godt" å høre at det ikke bare er meg! God bedring til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå