Mamma til snart 4 Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 trenger en letter pose nå, men vil ikke betale dyre dommer, noen som har en å anbefale?
kokkelimonke Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Heisann! Vi kjøpte Simo Thermopose med forlengingstykke og skjulte armer like før helgen, og er sålangt veldig fornøyd med denne. Kjempesmart vognpose til et hvert behov. Dette er en ny trinnvis sovepose for barn. Soveposen kan benyttes fra barnet er nyfødt til ca. 4 år. Posens lengde justeres ved å ta av eller sette på den løse fotenden ved hjelp av en glidelås. Posen har justerbare ermer - slik at barnet får større bevegelighet. Fronten kan åpnes, brettes ned og festes ved hjelp av duffelknapper. Baksiden er speialtilpasset for å festes i vogn eller pulk. Egner seg utmerket som sovepose ned til -10gr.C. Yttertekstil i vindtett materiale, fiberfyll i god isolerende kvalitet og deilig myk fleece innvendig. Vaskes ved 60gr.C. Leveres i svart og rød. Anbefales på det sterkeste. God og varm, samtidig som den ikke er for varm nå som våren er på vei :-). Kjøpte denne på Babyshop!
Krokka og prinsessa Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 men noen som vet om en god sommerpose, ca. like tykk som ei dyne? Synes pose er lunere enn dyne nå som jeg snart må begynne med sportsdelen. (så hun kke sparker av seg......) Er det i den tykkelsen du tenker på du også, HI?
Krokka og prinsessa Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Har både lammeskinnspose og voksi, men synest de er varme på sommeren......
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 ja dette lurer jeg på også..
Mamma til snart 4 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Noen som har noen linker til disse posene, vi har den ticket to heavne posen, men hun blir så klam av den nå, nå som det beg å bli finere være også, jeg vet at mange kjøper ett hakk større dyne og bruker den nedert i vognen med en lett dune over, men snart skal hun over i sportsdelen og da er det kjekkere med en pose som holder seg på plass;)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=227&varegruppeID=35&vareundergruppeID=62 http://www.lilleprinsen.no/subcategory/9270/9270.html dette er vår poser. har sett litt på disse, men det er så mange å velge mellom. .
kokkelimonke Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Vil bare informere om at det posen jeg nevnte over, Simo Thermopose, er veldig tynn, som en sommerdyne, bare den har vindtett trekk. Hun på babyshop sa at den fint kan brukes nå og utover mot sommeren, også om sommeren, men da skal man ikke ha på ungen så mye mere enn body og evt strømpebukse tror jeg. Det som også er kjekt er at det går an å ta av fotenden, så det er mulighet for at det kommer til litt luftgjennomstrømming også.
lillegutt mars o7 Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Brio helårspose!Er veldig fornøyd med den!Kan ha seler gjennom den.På kalde vinterdager har jeg lammeskinn oppi som han ligger på,og et teppe over. Skal nok bruke denne i sommer!
3tøffetyper Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Har lammeskinnspose om vinteren, og har kjøpt quinny speedi pose til vår/høst. Den supplerer jeg med BuggySnuggle (fleece i diverse varianter og herlige farger) når det er mellomkaldt, og skal bruke den alene til sommeren.
3tøffetyper Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Må presisere at det er BuggySnuggle posen jeg skal bruke til sommeren (da er han ca 1 år..)
woo-woo Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kjøpte en litt tynnere pose m flis inni på Reflex i dag. Den er på tilbud nå til 699 ( har kostet 999). Merket er MOMA. Har jo åpnet ny Relfex i Veakrossen, så de har den sikkert der
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Svigerinna mi tar på seg bestillinger på vår/høst poser som hun syr selv. Du kan velge hvor mange lag du vil ha, og hvilke farger/motiv det skal være på den. Hun har sydd en til snuppa vår,og den er flittig brukt=) Du kan få mail adressa hennes om du er interessert=)
Mamma til snart 4 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. mars 2008 har de det ja;) må ta turen te veakrossen då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå