Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hvor mye kostet det? Og hvordan gjorde dere det? Har en carena tvillingvogn som jeg kanskje endelig får solgt, og skal sende den.. vil tro den veier ca 15 kilo.. er det som står på andre lignende vogner ihvertfall.
LegallyBlond Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Er en egen pris for barnevogn, 200 kr + evt. oppkrav på rundt 80-90 kr om du sender som det. Jeg pakket mine i en stor eske, men har hørt flere som har pakket den i sånn sterk plast (byggeplast??) eller bobleplast. Fjern iallefall alle hjul og andre deler som kan løsne og pakk dem godt inn så de ikke blir skadet eller skader vogna. Ville prøvd å lage pakken mest mulig kompakt.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 ok, jeg snakket med posten og de sa ikke noe om egen pris for barnevogner.. hem... prøve å få tak i en svær eske da.. det må vel noen møbelbedrifter ha kanskje?? Pakker jeg den da hjemme, tar den med på posten og sier det er en barnevogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå