Gå til innhold

Noen som har sendt vogn med posten??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kostet det? Og hvordan gjorde dere det?

 

Har en carena tvillingvogn som jeg kanskje endelig får solgt, og skal sende den..

 

vil tro den veier ca 15 kilo.. er det som står på andre lignende vogner ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en egen pris for barnevogn, 200 kr + evt. oppkrav på rundt 80-90 kr om du sender som det.

Jeg pakket mine i en stor eske, men har hørt flere som har pakket den i sånn sterk plast (byggeplast??) eller bobleplast. Fjern iallefall alle hjul og andre deler som kan løsne og pakk dem godt inn så de ikke blir skadet eller skader vogna. Ville prøvd å lage pakken mest mulig kompakt.

Skrevet

ok, jeg snakket med posten og de sa ikke noe om egen pris for barnevogner.. hem... prøve å få tak i en svær eske da.. det må vel noen møbelbedrifter ha kanskje??

 

Pakker jeg den da hjemme, tar den med på posten og sier det er en barnevogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...