happybirthday Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 er jo bare å ta vekta di delt på høyden din opphøyd i andre. Dvs. hvis du er 1,65m høy og veier 60 kg, så blir regnestykke følgende: 60kr/(1,65 x 1,65) = BMI
*Rutletutt* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Oki...for en som bare kan pluss og minus....he he;o) Jeg er 166cm og (i dag) 49,8kg....kan du regne for meg? *blondjeg*:op
Skravlemamman Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Tror det finnes på vg `s vektklubb..., altså at du kan sjekke det uten å melde deg inn:-) Sjekk vg nett du:-)
Mille** Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Oj, da er du bra tynn, iflg denne er du undervektig. http://www.slankenett.no/interaktivt/bmi.php
*Rutletutt* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 Din BMI er 17,78 og det innebærer at du er undervektig. Det finnes ingen medisinske grunner for at du bør gå ned i vekt. En vektnedgang kan til og med være skadelig for helsen din. Vi fraråder deg derfor å bli med i Vektklubb.no. Målet for deg bør være å leve sunt - ikke å gå ned i vekt. Lykke til! Såpass, ja...men så har jeg ikke tenkt å slanke meg da, he he:o) Var bare nysgjerrig;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå