Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Du tigger svigermor om hun vil være med deg på senteret... ...det er koselig å gå på kafe alene ;o)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 hehe er ofte på sentret med mamma..bare koselig det vel
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Noe så voldsomt også, hehe. Bor på et helt nytt sted hvor jeg kjenner ingen ;-) Kjenner svigermor da.. og helsesøster.. haha!!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Litt annerledes når det er MOREN din da.. Jeg har ingen mamma.
Skravlemamman Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Hadde du vært i nærheten av meg hadde jeg nok reddet deg;-) Håper hun spanderer kaffen da..he he..
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Så snilt, hehe! Ja, det gjør hun sikkert, hun er veldig grei sånn sett. Hehe. Jeg vil bare ha noen å prate med Hilsen trenger-faglig-input snart
høstbarn:) Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Ja- tigger du helsesøster om å være med deg på cafe - DA må du i hvert fall kunne kalles Viggo Venneløs:) Finn nye venner gjennom DIB da, kanskje det er noen dibbere der du bor:)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Nei, tror jeg venter litt med å ringe helsesøster, hehe. Blir nok bedre når jeg får meg lappen, da blir det lettere for meg å komme meg til vennene mine i oslo og sandefjord
Sylteflesk Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har faktisk alltid synes det er hyggelig å gå på kafé alene, men gå på kjøpesenter med svigermor - nei takk!
Skravlemamman Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Kanskje du kan spørre helsesøster venninden din om det finnes noen barselgrupper eller noe i nærheten......, går liksom ikke an å sladre med svigermor hvis gubben er vrien...he he..
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har en venninne som bor bare 1 time unna meg, ser henne litt iblant da. Hehe. Er barselgruppe her, men jeg kom i litt feil barselgruppe følte jeg. De fleste hadde et par barn fra før og nå er de ferdig med permisjonen. Men jeg tar iblant følge med en veldig søt og hyggelig jente hjem fra helsestasjonen :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 jeg skulle gjerne gått på cafe med deg jeg søta..!!! du er ikke venneløs når du har meg =) selv om det er nettet.. hehhhehe =)
Skravlemamman Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Svigermor er heldig da, som har ei flott svigerdatter som tar henne med på senteret...., håper jeg får to sånne etterhvert for jeg er både glad i kaffe og shopping jeg:-)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Ja, vi har blitt mye bedre venner etter hun sluttet å drikke.. Hun er blitt mye bedre generelt så det er lettere å prate med henne nå. Også er hun så forelsket i datteren min ;-) Er kjempekoselig å ha noen som er like gæern etter babyen min som meg ':D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå