Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg vet ikke helt sikkert på hvor langt jeg er på vei, men jeg tror jeg har begynt å få en liten fartsdump på magen. Får man raskere mage med 2 mann? eller er jeg kanskje lengre på vei, enn jeg har tippet?? Skal inn til legen 31. mars å se hvor langt jeg er på vei. kjempe spennende.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 De fleste av mine venner som har fått nr 2 har fått raskere mage ja. Gratulerer! Innbiller meg at vu var på BIM sammen før du fikk prinsen. Det var ikke du som hadde vonder rier hjemme i flere dager?
*Rutletutt* Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg fikk raskere mage med nr to, ja. Hadde mye større mage de første seks mnd med nr to enn førstemann - men så stagnerte det litt og magen ble etterhvert mindre enn med nr en;o)
fox`y Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 fikk raskt mage me nr 2 ja,la på meg kjempe fort.men så stagnerte d de siste mnd,da vokste jeg ikke så mye og vekten sto stille:)
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 ok .. hehe.. takk for svar.. den må ikke komme så kjempe fort.. hehe.. ja, jeg var på bim da jeg fikk prinsen, satt på bim med rier, men ikke flere dager... heldigvis.. hehe.. var vel konstant bimmer mesteparten av 05, og fikk i januar 06, du da=??
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Fikk en gutt mai 06. Het du Trulto der da? Husker ei som hadde veldig vondt, men kanskje jeg tuller dere sammen.
Mamma til snart 4 Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Får ikke håpe det for da sprekker jeg i uke 20. jeg var kjempe stor når jeg var 12-13 uker, hadde jeg ikke vært på privat UL så hadde JM sagt utentvil tvillinger, men jeg bar så langt framme og oppe, så her spiller det nok en stor rolle, hvor fosteret ligger, jeg vil nemlig holde det litt hemmelig denne gangen. .
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 det kan hende ja, jeg het trulto og trulto med en prins ombord.. hva het du da?? det samme??
Kókuszdió Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Fikk myye myye fortere mage andre gang ja.Den bare spratt ut, uten at det var så mye inni der til å begynne med. Kroppen bare visste hva den skulle gjøre. Nå er jeg på slutten og nå er jeg vel like stor som jeg var på samme tid med førstemann. Men gikk lenge rundt med ballongmage før det kom noe baby inni der i startren,...
Kókuszdió Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Husker deg også godt trulto.. jeg var elaiza..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2008 hehe, jeg får bare begynne å gå med store gensre allerede altså hehe.. Greit å høre at den ikke vokser i samme tempo hele tiden, da hadde jeg sett ut som en slik ball de har på treningssenteret til slutt hehe, ja, skal visst ikke være så lett å være hemmelig
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Ja jeg het NewMom der også. Var du lenge hjemme før du fikk komme på føden da? Rart at jeg skulle være så skrå sikker på at du hadde en lang fødsel...
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2008 åå?? elaiza husker jeg veldig godt.. Synest eg husker NM og, men tror ikke vi pratet så mye sammen... nei, var ikke så lenge hjemme heller hehe.. men var utrolig mye på bim.. =) skal begge dere ha igjen?
LegallyBlond Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Fikk raskere mage med nr 2 ja. Men eldste var bare 15 mnd da jeg ble gravid igjen, og jeg hadde ikke akkurat vært flink å trene magemuskler i mellomtiden....
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. mars 2008 oi, spennende, det er ikke lenge til Da flytter jeg i hus, hehe, så en nydelig tid Så gøy da vet du hva du får??
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 jeg fikk mye raskere mage med nr to ja.
La Perla Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 Jeg husker ikke hvor raskt jeg fikk mage med nummer én, men med nummer to og tre kom magen veldig plutselig mellom uke 19 og 20. Frem til da kunne ingen se at jeg var gravid, men så omtrent over natten poppet den ut.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. mars 2008 jeg vet jeg hadde fått mage i uke 17 forrige gang, men vet ikke når den begynte.. men da er det i alle fall ikke meg som er gal da er det neste å bare vente på å finne ut hvor langt jeg er på vei
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 Her var det mange kjente fra "gamledager"... Hadde mange forskjellige nick den gang, men begynte vel med billie... Venter nr 2 i september nå, men kan ikke si at magen kom fortere denne gangen =) vises ikke så godt egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå