Gå til innhold

fortere mage med nr 2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt sikkert på hvor langt jeg er på vei,

men jeg tror jeg har begynt å få en liten fartsdump på magen.

 

Får man raskere mage med 2 mann?

eller er jeg kanskje lengre på vei, enn jeg har tippet??

 

Skal inn til legen 31. mars å se hvor langt jeg er på vei.

kjempe spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste av mine venner som har fått nr 2 har fått raskere mage ja.

 

Gratulerer! Innbiller meg at vu var på BIM sammen før du fikk prinsen. Det var ikke du som hadde vonder rier hjemme i flere dager?

Skrevet

Jeg fikk raskere mage med nr to, ja. Hadde mye større mage de første seks mnd med nr to enn førstemann - men så stagnerte det litt og magen ble etterhvert mindre enn med nr en;o)

Skrevet

fikk raskt mage me nr 2 ja,la på meg kjempe fort.men så stagnerte d de siste mnd,da vokste jeg ikke så mye og vekten sto stille:)

Skrevet

ok .. hehe..

takk for svar.. den må ikke komme så kjempe fort.. hehe..

 

ja, jeg var på bim da jeg fikk prinsen, satt på bim med rier, men ikke flere dager... heldigvis.. hehe..

 

var vel konstant bimmer mesteparten av 05, og fikk i januar 06, du da=??

Skrevet

Fikk en gutt mai 06. Het du Trulto der da?

 

Husker ei som hadde veldig vondt, men kanskje jeg tuller dere sammen.

Skrevet

Får ikke håpe det for da sprekker jeg i uke 20. jeg var kjempe stor når jeg var 12-13 uker, hadde jeg ikke vært på privat UL så hadde JM sagt utentvil tvillinger, men jeg bar så langt framme og oppe, så her spiller det nok en stor rolle, hvor fosteret ligger, jeg vil nemlig holde det litt hemmelig denne gangen. . ;)

Skrevet

det kan hende :D

 

ja, jeg het trulto

 

og trulto med en prins ombord..

 

:) hva het du da?? det samme??

Skrevet

Fikk myye myye fortere mage andre gang ja.Den bare spratt ut, uten at det var så mye inni der til å begynne med. Kroppen bare visste hva den skulle gjøre. Nå er jeg på slutten og nå er jeg vel like stor som jeg var på samme tid med førstemann.

Men gikk lenge rundt med ballongmage før det kom noe baby inni der i startren,...

Skrevet

Husker deg også godt trulto.. jeg var elaiza..

Skrevet

hehe, jeg får bare begynne å gå med store gensre allerede altså :P hehe..

 

Greit å høre at den ikke vokser i samme tempo hele tiden, da hadde jeg sett ut som en slik ball de har på treningssenteret til slutt :P

 

hehe, ja, skal visst ikke være så lett å være hemmelig :P

Skrevet

Ja jeg het NewMom der også.

Var du lenge hjemme før du fikk komme på føden da?

 

Rart at jeg skulle være så skrå sikker på at du hadde en lang fødsel...

Skrevet

åå?? elaiza husker jeg veldig godt.. ;)

 

Synest eg husker NM og, men tror ikke vi pratet så mye sammen...

 

nei, var ikke så lenge hjemme heller :P hehe..

men var utrolig mye på bim..

 

=)

 

skal begge dere ha igjen?

Skrevet

Fikk raskere mage med nr 2 ja. Men eldste var bare 15 mnd da jeg ble gravid igjen, og jeg hadde ikke akkurat vært flink å trene magemuskler i mellomtiden....

Skrevet

Er tilbake nå ja, Venter i mai:)

Skrevet

oi, spennende, det er ikke lenge til :D

 

Da flytter jeg i hus, hehe, så en nydelig tid ;)

Så gøy da :D vet du hva du får??

Skrevet

jeg fikk mye raskere mage med nr to ja.

Skrevet

Jeg husker ikke hvor raskt jeg fikk mage med nummer én, men med nummer to og tre kom magen veldig plutselig mellom uke 19 og 20. Frem til da kunne ingen se at jeg var gravid, men så omtrent over natten poppet den ut.

Skrevet

jeg vet jeg hadde fått mage i uke 17 forrige gang, men vet ikke når den begynte..

 

men da er det i alle fall ikke meg som er gal :D

 

da er det neste å bare vente på å finne ut hvor langt jeg er på vei :D

  • 4 uker senere...
Skrevet

Her var det mange kjente fra "gamledager"... Hadde mange forskjellige nick den gang, men begynte vel med billie...

Venter nr 2 i september nå, men kan ikke si at magen kom fortere denne gangen =) vises ikke så godt egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...