Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har vært på jysk, princess og kid. Har fremdeles ikke funnet noen gardiner jeg kunne tenke meg til babyrommet. Venter gutt så tenkte noen enkle låseblå gardiner uten for mye dill på. Kan heller ikke sy selv, så må være ferdigsydde. Noen tips? Nettbutikker?
Smånetta 14.mai Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Åhlens eller Ikea? Der har de metervare også... Ellers ville jeg ha sjekket fretex ol. Det hender de har noen perler som man bare kan vaske og gjøre litt om.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 På Toys'r'us så har de flotte, lyseblå gardiner med ole brum. Veldig fine De har også i mørkeblått. Hvis du vil ha mønster på da, de er ikek så "dillete" hehe
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Hansen og Dysvik har også bra utvalg :-)
Lykkeliten123 Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg bestilte lystette plisségardiner etter mål til barnerommet på nettet hos Stavanger Markise. Det er flere forhandlere på nettet hvor man får bestilt rullegardiner og plisségardiner i forskjellige farger, men det er ikke så mye vanlige gardiner. De jeg bestilte er ensfargede, men jeg syntes det er greit at de er lystette og at de er inni vinduet. Foretrekker det fremfor gardiner utenpå vinduet. Lykke til i letingen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå