Gå til innhold

Pynt langs benkeradene i kirken.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker veldig upraktisk ja - i alle fall dersom kirken kun har to benkerader og gjestene må klatre over pynten. Passer nok bedre i større kirker hvor der er muligheter for å sette seg ned fra to sider. En annen ting er at det ofte bare er 15-20 min mellom hver vielse, så dersom den som gifter seg før eller etter deg ikke vil ha tilsvarende pynt, så kommer det til å bli forferdelig travelt med å rigge opp og ned denne pynten.

Skrevet

vi er først i kirken da. Det er en stor kirke så gjestene kan gå rundt å gå inn på benkene fra andre siden de må ikke klatre over pynten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...