viertre + spire Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hadde nettopp sex med samboer. Han hadde bare vært litt inni skjeden (ikke hatt sædavgang). Jeg lå på rygg åsså kjente jeg plutselig at det rant fra skjeden. Var vått på lakenet. En runding på ca.10 cm. Kom ikke noe mer. Jeg gikk på do og tisset. Kommer ikke noe mer nå. Kan det allikevel ha vært vannet???
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Kan være du lekker fostervann og at det derfor ikke kommer mere med engang. Ta på bind og gå med og sjekk om det kommer noe i det, også kan du jo eventuelt ringe føden og høre med dem. Ellers kan det bare ha vært utflod. Jeg lakk litt fostervann ca 1 mnd før termin mente jordmor men at det var pga hodet til babyen lå og stanga og noe slikt noe (lenge siden så husker ikke eksakt) at hodet til babyen fungerte som en propp på en måte..
kaffeplante Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 tviler på det siden det var så lit da....kan være at det har lekket bare litt da....ekkelt men det kjennes jo på lukta da......men er du usikker ring føden da:)
mai mammaen til to Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 da vannet mitt gikk så var hodet hennes festet. da var det bare det som lå foran hodet som kom ut. og alt kom ikke på engang.. det kom med kanskje ti min mellom rom.. det lakk liksom bare ut plutselig
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 har født 2 ganger, begge startet med at vannet gikk. første gang fosset det ut, andre gangen kom det bare litt, så var veldig usikker men på føden bekreftet di at det var fostervannet som hadde gått. (grunnen til at det kommer lite hos noen er for det kommer an på hvordan barnet ligger, men ikke om hode er festet eller ikke) så hvis du ikke har fått det sjekket alt så anbefaler jeg deg å gjøre det. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå