Gå til innhold

Noen som bruker/ har brukt Loette p-piller her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd/ misfornøyd?

Fekk desse av legen min, men har i grunn ikkje hørt om dei før...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er vel de som har erstatta trionetta. Jeg fikk disse etter at jeg blødde ihjel på cerazette, men det hjalp ikke stort. Eller så var det jeg som ikke hadde tolmodighet nok til og la de virke. Gikk på de i 37 dager, og blødde like lenge. Så jeg bytta til p-plaster. MEN, de er nok helt greie, om man ikke sliter med blødninger :)

Skrevet

jeg har gått på de i 7 mnd og er fornøyd, har lite mens blødning og lite bivirkninger utover normalen :)

Skrevet

jeg og...blør veldig lite,men gubben sier at jeg har blitt litt mer temperaments full,men det er bare fordi jeg ikke orker mer av latskapen hans:dha ha ha

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med de helt til et par mnd siden. Har brukt de i litt over 1 år nå. Har nå begynt å få mellomblødninger.

Skrevet

Jeg fikk også mellomblødninger av dem. Likte di ikke! Men vi er jo forskjellige

Skrevet

Jeg går på loette. Har gjort det i 3 mnd. nå. Er fornøyd så langt:)

Skrevet

Jeg har brukt de i ca 1 år, og er veldig fornøyd:-)

Skrevet

Jeg syntes ikke noe om de, hadde blødninger omtrent hele tiden, all sexlyst forsvant og jeg ble premenstruell uten like... Så de ba faktisk sambo meg om å kutte, da brukte han heller kondom sa'n;o)

Skrevet

Er egentlig fornøyd. For får ikke bivirkninger som hodepine og tretthet av dem. Det fikk jeg av noen andre. Eneste negative er at jeg blør så mye når jeg har mensen. Varer jo i en uke! Trodde man skulle blø mindre jeg da av disse.. det jeg har hørt i hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...