Storebror & Lillesøster Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hvor mye kan man ta for en kjole som er kjøpt ny for 15000 kr? Hva gjorde dere med den,spart den eller solgt den? Er det vanskelig og få solgt?
*Anonymus Maximalus* Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Var et familiemedlem av gubben som sydde kjolen min. kommer til å ta vare på den til evig tid som et minne!
solemio Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Du spør om en ting i tittelen og noe annet i teksten, så vidt jeg kan se. Jeg leide min i en brudesalong, tenkte at jeg ikke hadde bruk for den flere ganger. Da ordna jo de alt med rensing, tilpassing, etc. Dermed sparte jeg den ikke, nei, det ville blitt bråk.
Storebror & Lillesøster Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Rensingen koster 500 her,og tilpassing er med i prisen,lurer bare på om jeg får mer igjen for kjolen en det det vil koste og leie,er surt og betale 8-10.000 for og leie.
*Rutletutt* Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er ikke gift...enda;o) Jeg kommer til å kjøpe kjole - satser på å selge den etterpå. Aner jo ikke hvor mye for da, men det er ikke så viktig i grunn. Jeg har prøvd kjoler to steder og har ikke inntrykk av at det er utleie der jeg har prøvd - har iallfall ikke fått informasjon om det...er jo ofte veldig begrenset hvilke kjoler en kan leie da - og koster det for eks 7000,- å leie sitter en jo igjen med det samme som om man kjøper en kjole til 14000,- hvis en får solgt den til halv pris etterpå (-rens da).
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kjøpte, hadde egentlig tenkt å selge, men ble litt sentimental så den henger pent på klesboden.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Kjøpte:) Har tatt vare på den...fine kjolen
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Kjøpte kjole jeg. Har lagt den ut til salgs nå. Selger for halv pris av full pris, sammen med underskjørt og sko. Misforstå meg rett her, men selv om jeg elsket kjolen min og var superfornøyd, så syns jeg ikke kjolen i seg selv er noe å spare på (hvis den ikke er sydd spesielt til deg da). Jeg ser ikke poenget med å la den henge i skapet til evig tid. Jeg kommer jo aldri til å bruke den igjen. Derfor selger jeg den, og minnene om kjolen har jeg jo i fotoalbumet.
mor_til_Kristoffer Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kjøpte min og har den som et minne.... Fine kjolen!! Tenk - det er alt 12 år siden.... Uff som åra flyr avgårde!
lenej :o) Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 ja, vi kjøpte brudekjolen. og har sydd den om til dåpskjole.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 tanta mi kjøpte kjole og hang den i skapet. til slutt ble hun så lei av den at hun sydde den om til prinsessekjole til datra... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå