Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Syte, syte... ikke noe gøy å vere så hjelpeløs! men herregud så oppbanka jeg føler meg nå. Det er så sårt i begge sidene av magen, alle musklene i ryggen og bryst er helt ømme, og det verker i rumpe/ underliv. klarer knappt å gå. I tilegg har jeg dette bekkenet som jeg har vært plaget med hele svangerskapet. Er i uke 37 nå. Kan faktisk ikke huske at jeg hadde det sann sist. Noen andre som har det sann? eller bør jeg vere bekymret for at det er noe galt?
mine små alver... Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har det akkurat som deg og er i uke 36 nå..sliter veldig med bekkenet og symfysen,klarer ikke gå om dagen har så jævlig vondt i beina,bekkenet og ikke minst den svaie ryggen min. Gleder meg såååå sinnsykt til å få ut ungen min nå.Har mye kynnere og mensmurringer i tillegg.Er helt invalid om dagen og blir for det meste sittende i sofaen. Dette blir garantert mitt 2.og siste svangerskap..noen er bare ikke skapt for lette svangerskap tror jeg.... ååå Det var godt å få ut det...hehe. Vi får bite tenna sammen.Jeg har heldigvis bare 24 dager igjen da blir jeg satt igang pga alle plagene mine....
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Blir garantert mitt 2. og siste svangerskap dette også! Klarer ikke å gå gjennom et svangerskap til. Har 28 dager til termin. Men i dag føler jeg meg så øm og rar, at jeg virkelig lurer på om noe er på gang??? Ingen tegn til blødning eller noe, men det var det ikke første gangen heller. Begynte rett på kraftige rier (så var iallefall ikke tvil om va som var på gang da det begynte), så ble hun født tre timer etterpå. Så er vel derfor jeg er så var på alle nye tegn Skal bli godt å få ut ungen, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå