Gå til innhold

Er dere flinke til og ta imot komplimenter????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sier at jeg er helt elendig til og ta imot komplimenter..

 

Jeg har alltid et sånt -ja men....- svar tilbake... hehe.. Klarer ikke helt og ta til meg det som blir sagt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spesielt flink til det, nei...

Skrevet

samme her. det er litt leit, for det er sikkert ikke hyggelig å komme med et komplimet når vi bare avfeier det, eller begynner å diskutere om at rompa mi er ikke fin den er stor (og når jeg selv vet at den ikke er det, bare dårlig selvtillit);)

prøver å gjøre noe med det, for det går faktisk ann å si: åh, takk vennen!

Skrevet

Det er jeg stort sett elendig til ja:)

Skrevet

Begynner å bli. Har fått ein del komplimenter i seinere tid faktisk, og det føles good!!! :-D

Skrevet

Jaj jeg skulle ønske at jeg bare klarte og si TAKK og ferdig med det.. Ikke komme med det jo takk ehh..., men... ehh...

 

Men uansett så føles det jo bra ja.. Men som hun sier over her kan det ikke være morro og gi komplimenter til noen som ikke viser at de er happy for det.. hehe.. =)

Skrevet

Nei, ikke flink til det - blir flau og rødmer og vet ikke hva jeg skal si;o/

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Ja, det er jeg veldig flink til. Jeg er også veldig takknemlig for det. :)

Skrevet

Spørst hvilke kompliment det er og om jeg er enig.

 

Dersom noen gir meg kompliment for hvordan jeg ser ut blir jeg bare flau og sier takk, men....

 

Dersom noen gir meg et kompliment for noe jeg gjør bra så syns jeg det er letter å ta imot og sier som oftest takk, det var hyggelig eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg er elendig på å ta imot komplimenter.. men blir jo kjempe gla for dem.. Må ta meg sammen der.... =/

Blir ofte ganske så flau ja.... Vet ikke hva jeg skal si... Huff.. =)

 

 

Skrevet

Nei, jeg suger i det!

"Då fint kjøkken dere har!"

"Å? Synes du det? Nåja, jeg ville nok ikke valgt det selv om jeg skulle pusset opp nå"

eller

"Så fin den tunikaen var!"

"Uff, jeg føler meg som ei vaskekjerring"

 

osv osv

 

Og om jeg er enig i det de komplimenterer blir svaret vanligvis

"den/det kostet bare"

 

Hehe

Skrevet

Tja. Syns egentlig det.

 

Jeg driver med konkuransedans (lindy hop).

F eks her i går fikk jeg kompliment på at jeg er så flink til det sceniske.

Jeg svarte: HAHA. Morsom du.

Så fikk jeg tilbake: Nei jeg er seriøs. Du er veldig flink å fange dommernes oppmerksomhet.

Da svarte jeg: Åh. Tusen takk :-D

 

Det blir stortsett alltid noe slikt på meg. Først tuller jeg det bort, men så på forsøk to så takker og bukker jeg.

Skrevet

Ja,jeg er flink til å ta imot komplimenter.

Jeg er også flink til å gi komplimenter, og det er litt skuffende (og slitsomt) når folk svarer som mange av dere gjør. Tenk litt på det.

 

Skrevet

nei. ikke i det hele tatt. Dessverre. Pleier som regel å avfeie det og så si noe negativt.

 

Mannen min pusher meg hele tiden og prøver å få meg til bare å si 'takk', meen..

Skrevet

Er ikke flink til det i det hele tatt..

Skrevet

Nei. Men nå er jeg ikke akkurat druknet i komplimenter så ingen fare der.. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...