Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I plastpose eller?

For at det ikke skal bli for hardt eller for mykt og holde seg best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i plastikkpose . Det lønner seg å ta brødet ut av papirposen da den trekker ut all fuktigheten og gjør brødet tørt!Min erfaring i allefall=)

Skrevet

en venninne av meg har kjøpt brødboksen fra tupperware, og den er visst helt fantastisk, trenger ikke å ha pose på brødet engang.. Men jeg tror den var litt dyr då....

Skrevet

Brød SKAL oppbevares i lukket plastpose, og i romtemperatur.

Brødvarer skal aldri i kjøleskap som noen tror, med mindre det er pålegg eller lignende på.

Hilsen ei som jobber i bakeri-konditori :)

Skrevet

Bruker brødpose, ikke brødboks. Pleier å fryse ned brød også da, for handler flere i slengen.

Skrevet

i brødpose..

aldri i kjøleskap, men stort sett har vi et ekstra brød i fryseren..

Skrevet

har det i plastpose...

men har også ferdigoppskåret brød i fryseren,putter bare skivene i rister når jeg skal ha,da er brødet alltid "ferskt"...

Skrevet

Skjærer det alltid opp i butikken og tar da en gjennomsiktig plastpose utenpå. Når jeg kommer hjem river jeg opp den posen og spiser de midterste store skivene, og har derfor en ekstra brødpose utenpå der igjen. Brødet ligger i en skuff.

Skrevet

skjærer opp brodet i butikken, legger det i blank plast pose(med brødposen utenpå!) legger noen i fryseren, og et brød i brødboksen(tar av papirposen når jeg kommer hjem)

Skrevet

uten papirposen i en plastpose på benken

ellers er brødboksen til tupperware knallgod

Skrevet

og for dere som lurte på det så er det ca 300 (269) for den lille og ca 500 (469?) for den store brødboksen til tupperware så vidt jeg husker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...