tobias mamma Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hei! Har en sønn på 19 mnd, som har begynt å klatre ut av sprinkelsenga. Er det noe jeg kan gjøre for at han skal ligge i senga uten om å binde han fast? Eller er det like greit å venne han til "stor gutt seng"?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 min på 16 måneder har stor gutt seng. og hatt det siden han var 1 år. han vet han ikke får gå ut. det er bare og være streng det ;-)
tobias mamma Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Da får jeg vel bare ut å kjøpe ny seng da. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå